Kruktorr

Undrar om det beror på att jag tog den där dumma solkrämen? Hur som helst så är jag supertorr i hela ansiktet.
Jag känner mig duktig, har faktisk joggat lite granna :-).
Hjälp, imorgon börjar vi skolan, vart har sommarlovet tagit vägen?                                                                                         Jag har ju inte hunnit hitta någon...

Igår var jag, pappa och Carone och tittade på lite möbler till lägenheten. Jag ska inreda mitt rum lite marint! Det kommer nog bli fint.

Tänk att jag inte kan få den där väskan i rätta färgen :S Vill verkligen ha den.

Jucie Tubsen är dåliga.

                                                                                                                              En massa struntprat.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits