Lite krämer

Igår var jag och mamma och tog en runda på stan. Mango har fortfarande inte fått in väskan i konjakfärg. Men de hade däremot fått in den i mörkbrunt. Tror jag vänta lite till ändå.
Gick förbi Mulberry på NK och spanade inte den lovely Roxanne väskan. Om jag ändå hade en sådan!
På Åhléns city skulle jag köpa ansiktsvatten och sån där kräm man använder istället för tvål och vatten (hittar inte ordet). Experditen som vi fick tag på var inte alls någe bra. Hon var allmänt sur, och fick mig att glömma bort att jag skulle köpa aniktsvatten utan alkohol. Men aja, får väll testa den som jag har köpt.

Har suttit och tittat i lite modebloggar. Älskar att tiita i olika modebloggar, men själv är jag för slö för att orka skriva själv.

Idag hade vi klassfoto. Fotografen var söt, haha. Hoppas att jag blev bra. Hade på mig ett brunt mango linne och jeans. Inte för att byxorna syns, men annars kanske någon tror att jag inte hade några byxor på mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits