Paris imorgon!

Jepp, och jag ar superglad :)  Har haft problem att skriva i bloggen, da Farfar bara har ett sortsmodem som kranglar ganska mycket.
Nu har jag iaf varit har i ca en vecka. och det har varit en kul vecka! Nar vi kom sa var nastan alla kusiner dar, sa vi var tvungna att bo pa ett hotell i tva natter, men vad gjorde det?  Sen akte Hugo och Alice, eftersom att de skulle till London innan de aker till Shanghai (hjalp, vet inte hur det stavas *s*)  Diane och Daphnee ar iaf har, och de ar somvanligt jattesota.
Jag har gatt pa marknad, och i forrgar var vi pa Ille de groix (utalas typ som ill do groa) och cyklade omkring dar, det blev sakert 2 mils cyklande, och gissa vem som hade ont i rumpan efter det?

Men hjalp har skulle jag inte kunna bo, jag har atit hur mycket feta saker som helst, och knappt motionerat alls, fast det beror iofs pa tat jag har lite ont i halsen.
Aja, nu ar det dax att packa! Maste ga igenom hela huset for att hitta alla mina saker...

Ps. Fick en inte sa kul nyhet, Halvan och Babi har varit ute och sprungit, hoppas bara inte det blir bebisar!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits