Don Donna och hö

Idag åkte jag tunnelbana till Gärdet för att pappa vid hans jobb, vi skulle åka till Granngården för att köpa hö och pellts. Eftersom att jag inte riktigt kommit underfund med vilken sorts pellets jg skulle köpa så fick det bli Lottie, hoppas de inte blir för tjocka utav det. När vi åkte tillbaka åkte vi förbi Don Donnas utförsäljning av skor, årets skor för under 300 kr! Jag köpte ett par högklackade skor i svart skinn som jag tänkte kanske ha på balen. De kostade bara 200 kronor, då måste man ju slå till! Man kan aldrig få för många skor. Om det inte hade varit för att stäveln knöglade sig lite så skulle jag ha köt ett par riktigt snygga stövlar också, men det få bli någon annan gång. Ikväll tänkte jag gå och lägga mig tidigt, så att jag kan gå till kaninerna imorgon bitti. Sedan kanske det blir en liten vända på stan, vi få la se.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits