En vända på stan

Äntligen hann jag med det! Gick med pappa och åt lunch på Kungshallen, jag to g wok som vanligt, annars så har de ingen speciell mat där. Ett ställe som är mysig óch gott är på stället vid gallerian, vet inte riktigt vad det heter, men ligger ungefär där de har sån härlig glass (alltså inte stället med yoghurtglassen). Där finns det en urgod pasta rätt med lax och philadelfia och annat gott, undrar om jag inte skrivit om det tidigare?
Jag gick förbi Champagne, och letade efter fynd. Hittade inget speciellt, men de hade några fina klänningar (till balen kanske?), men det ska jag inte lägga pengar på just nu iaf. Gina tricot har fått in ganska fina koftor, undrar hurdana de är i kvaliten. Några som verkligen håller är mina Lindexkoftor, de var verkligen ett fynd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits