Första julklappen köpt

Jag och mamma gick och tittade på koftan som hon hade sett, riktigt fin.  Jag skulle gärna ha köpt den om det inte hade varit för att Rebecca i min klass hade den, eller en som liknar iaf. Sedan var mamsen tvungen att kila, så jag gick igenom gallerian helt själv. När jag gick hem passade jag även på att ta en sväng på Åhléns, hittade boken som mamma ville ha där, inte speciellt dyr heller, 99kr stod det på prislappan, men jag fick den för 69:-
Nu sitter jag hemma hos pappa, idag är en tråkdag. Egentligen kunde jag ringa en kompis och fråga om vi skulle hitta på något, men jag orkar inte riktigt. Bäst att jag tar och pallrar mig ner till rålis så småningom.
By the way så såg jag världens snyggaste kille idag, haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits