Sol och frost

Vilken härlig dag! Det är helt underbart att öppna gardinerna hos pappa på morgonen! Jag ser till Stadshuset, Slussen, Hötorgshusen, vattnet, södermälarstrand. Måste ta och infoga en bild någon dag. H&M har uppdaterat sin hemsida, Wrapen finns i min storlek i olivgrönt, men jag vill ha antingen den svarta eller den bruna, ingen annan. Undrar vilka tider de brukar uppdatera  hemsidan, det verkar iaf vara på morgonen.
Igår okte jag och Pappa en snabbis till IKEA, jag åt även middag där, fiskpaté ganska gott faktiskt. Idag blir nog en slappisdag. Måste även ta och städa kaninburarna, =/
Funderar på att önska mig
http://www.brommazoomarknad.se/pages/products/prod_show.asp?prodid=102970&main_cat_id=6&sub_cat_id=98&extra_cat_id=234 en sådan till kaninerna. Jag funderade ett tag på att lämna ut två kaniner på foder, men har nu bestämt mig att om jag skulle tycka att det blev för mycket så ska jag tyvärr sälja Bäbi isf. Nej, usch vad hemskt det känns att sitta och skriva det här. Bäst att jag går och städar på balkongen

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits