Babyolja

Vaknade av att solen lyste mig i ansiktet. Idag är det faktisk inte lika varmt i lägenheten, kanske är det för att fönsterna står helt öppna. Igår gick jag en snabbis till stan, var tvungen och köpa ett badmintonset som vi ska ha på landet. Provade även ett par caprijeans som tyvärr var för små, resten av storlekarena var förstås utsålda. Snygga var de iaf. Påvägen hem träffade jag mamma och Caroline, vars pupiller var lika stora som irisen, så hon såg inte speciellt bra. De hade varit på ögonsjukhuset på felmminggatan. Vi gick även in på daglivis och köpte en god juice. Jag kilade iväg till avdelningen där de har blöjor för att köpa mig en babyolja. Nu ska jag bli mjuk! På kvällen tittade jag på Sex and the City repriserna på 3:an innan jag gick och la mig. Det var tydligen Ängelholm vi skulle åka till, och sen till Malmö. Tar antagligen planet som går vid fem tiden. Skriver mer när jag kommer hem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits