Jag svimmade...

Jo, det är sant. Och den här gången var det inte för att någon pratade om blod ;-)
Såhär var det att imorse så gick jag upp -som vanligt... Tog ett glas juice och mådde bra. Helt plötsligt så mår jag jätte illa, så jag börjar gå mot toaletten, eftersom att jag trodde att jag skulle spy. Jag stannade upp vid datorn och tittade lite på Carro som spelade något spel, då börjar det svartna lite för ögonen. Gick då till toan och hinner säja "Jag mår illa" två gånger. Sen så ramlar jag ihop, slår nacken i toan. Läppen slog jag också i, för jag har fått en lite fläskläpp.
Japp, det var så min dag började, sen så har jag inte gjort något speciellt idag. Skulle ha åkt till landet med Ellinor, men bilen är trasig, så vi tar tåget imorron bitti istället :-)
Nu är det bestämt, vi stannar i Paris några dagar i Brigittes lägenhet. Mailade en person och bad om lite tips inför paris stoppet, vi får se om jag får något svar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits