Ligger efter

Ja, jag har inte skrivit på flera veckor, har inte haft någon lust... Men nu ska jag förhoppningsvis bli bättre på det!
Igår var det Ellinors födelsedag, hon fick en pocketbok, och vi gick på bio, och såg Red Eye tror jag att det var. efter det rusade jag hem för att baka en äppelpaj till pappa, vilket tog ett bra tag. Så jag var vid rålis vid 21 tiden. Imorse gick vi och sjöng för pappa, och han blev glad för sin kaka. Sedan var det dax för orientering på Kärsön. Det var... sådär. Det regnar och blåser.
Jag vet inte om jag har skrivit det, men tyvärr så blir det ingen New York resa för mig, utan det blri Barcelona istäället, undrar om jag kan hitta min Mangoväska där?! Fast nu känns det lite sent att köpa en sådan väska, men vi får se.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits