Härliga sovmornar!

Även om jag vaknar vid 7 tiden så är det jätteskönt att börja såhär sent!
Igår var jag och Ellinor på NH museet. Det var intressant, vi var även på stadsbiblioteket för att låna en bok om skåne till mig. Sen har jag inte gjort något speciellt. Eller just det! Höll på att glömma någonting viktigt, det var match. Sverige-Bulgarien 3-0 Det hade varit kul att vara där, men eftersom att biljetterna var slut så fick jag snällt sitta i soffan och titta.
Gick igenom min garderob här om dagen. Det fattas en massa höst kläder! Överallt finns det bara ljusa sommarkläder. Måste nog ta en runda på stan efter skolan idag. slutar ju tidigt :-)  En väska måte jag också köpa, men eftersom att Mango aldrig tar in min väska så måste jag nog börja söka på annat håll. Provade en snygg trench på Zara (lika dan som prinsessan Madeleine köpte) Men eftersom att jag har ganska långa armar så passade den inte så bra.
Det har fortfarande inte kommit några bebisar konstigt nog. Ska städa ur burarna idag, så att det inte ligger något där och ruttnar.
Nu ska jag promeknixa till skolan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits