Paris -en farlig stad?

http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,698377,00.html Äsch, lägg ner! Det finns lika många tokdårar i Paris som i vilken annan stad som helst. Visst är det tråkigt att något sånt händer, men jag menar, de får ju Paris att framstå som en riktigt farlig stad. Aja.
Tittade igenom Elle tidningen riktigt ordentligt, var riktigt fina saker där i.
Idag sitter jag i morronrock. Är hemma igen.
Gårdagen var väll sådär. Var ganska trött, och hade lite feber. Men åkte ändå och hämtade kaninburen, som inte var i så fint skick som jag förväntat mig. Men men, inte så mycket att göra åt det.
Måste verkligen köpa the Cardigans nya, älskar deras musik. Men nu har jag inte så mycket pengar sen jag köpte buren, måste ju änevn köpa en ny väska, som jag aldrig gör. När jag blir frisk ska jag iallafall ut och köpa ett par stövlar, innan alla tar slut.
Ciao!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits