Påverkat politikerna?!

Igår var jag på någon elevrådskurs vi Västermalmsgallerian. Perfekt att vara där eftersom att på lunchen kan man gå och titta i lite affärer. Men tvärr var lokalen kanske inte den bästa. Inte maten heller för den delen, det fanns inget vegetariskt. Hur som helst så kom det några politiker dit som vi fick prata med, och jag tog upp att jag inte får ha hemspråk. Då visar det sig att en av politikerna har en son som går på hemspråk i franska i Rålis, och honom har jag haft några lektioner med. Hoppas att hon fixar så att jag får gå!
Idag har jag på mig min nya svarta kofta som jag köpte från Zara, till det har jag en korallfärgad T-shrt och Fornarinajeans. :-) Hade velat ha koftan i brunt, men den var såklart slut. Sitter nu och målar naglarna i Chanels Bengal.
Nu ska jag gå och sminka mig

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits