Först i kön

Yes, var där ca 50 minuter innan H&M öppnade och där stod ett tiotal personer och väntade hoppfullt.
Jag började snacka med tre andra tjejer, och vi bestämde oss för att samarbeta lite. Så när grindarna öppnades kröp vi under och sprang in i butiken, oj vad det gick fort! Jag lyckades få tag på flera plagg, bla den svarta trenchcoaten, den grå tröjan och flera andra saker.
Visserligen visste jag att jag inte ville ha dessa saker, men här är det djungelns lag som gäller. Gav bort och bytte flera plagg, men till sist så blev det en svart T-shirt med puffärnar och rosettmönster på, och linnet med den stora rosetten framtill.
Jag funderar dock på om jag verkligen ska behålla linnet, strl 36. Om någon är intresserad så skriv.

Aja, det var roligt att vara där, även om plaggen inte riktigt är min stil.

Efter det kaosiga H&M i Västermalmsgallerian gick jag in till stan, och tittade lite i modebutikerna där. Det fanns ganska mycket kvar, främst angoratröjor, klänningar och underkläder. Sedan bar det av till Gallerian där det var modevisning. Vilket var ganska kul att titta på. Någon gång vill jag också sitta på första raden ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits