Inne repektive ute i min garderob

Flera bloggare har ibland inne och ute listor. Därför tänkte jag också göra en för fösta gången i min blogg. Det är de kläderna som anses vara inne och ute i min garderob. Here it goes

Svarta tröjklänningen
De bruna ridstövlarna
De klassiska svarta pilotbrillorna (som jag för övrigt inte hittar)
Mina Vicor & Rolf kläder
Den röda kappan
Mörka jeans
Kaninhalsbandet
Senapsfärgade linnet


Skidjackan (som endast används när jag är på skidsemester eller när jag pysslar med djuren)
De svarta fula skorna
Blekta, bootcut jeans
T-shirten från Stella McCartney (används på gympan)
Grishalsbandet (men den kommer jsg använda ändå)
Alla dessa t-shirtar som har dålig passform

Jag måste rensa min garderob och köpa lite nya fräscha basgrejjer.
Det ska tydligen vara billigt att sy upp kläder i Thailand, kanske borde pröva på det när jag åker dit den 10 december

För övrigt hade jag en supertrevlig kväll igår med "Gloria, Frida, Cher och Donna" Det var våra coola namn. Jag fick heta Agneta, kalla mig Nettan...




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits