26 april

Så var den här veckan snart slut. Jäkligt snabbt har det gått! Provet idag gick åt skogen. Kemi får nog lov att bli mitt nya hatämne, tillsammans med fysik och matte. Haha, snacka om naturbarn >.< Fast som S sa, om man bara tänker negativ så attraherar man det negativa, ligger något i det.
Just nu sitter jag och tittar på bilder från när jag var i Nya Caledionien, ligger typ på andra sidan jordklotet. På bilderna tyckte jag om mig själv. Hade snygg kropp, men var väl allmänt lite sådär pubertetsful. Varför slutade jag tycka om mig själv?
Nu blir går det bättre och bättre, men ibland känner jag mig osäker. Tänk om jag bara inbillar mig, ibland tror jag att jag är tjock, ibland smal och ibland normal. Börja aldig mixtra med kroppen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits