Genmodifierade tomater och blåsor i händerna

Seriöst, om man tittar på tomaterna som ligger hemma hos pappa så ser de kanppt äkta ut. De är superblanka, och totalt perfekta. De smakar okej, men inte alls som farfaras egenodlade tomater. Undrar hur myckt gift de sprutat ihop på tomaterna från Holland. Jag ska börja äta KRAV för i 17.

Sen så har jag blåsor i händerna, för i helgen var vi på landet, och jag var duktig och krattade.


Snart måste jag bestämma mig ang Paris eller inte. På matten försökte jag sammanställa en lista över positiva vs. negativa. nu har jag ju inte listan men jag försöka göra om den.

+
erafarenhet
utvecklas
lär mig språk
ny kultur
mognar
nya vänner

-
ingen hjälp hemifrån
längta hem
dyrt
inte säkert att jag hamnar i min klass när jag kommer hem

Det är dem jag kommer på nu.
Men samtidigt så som jag skrev några inlägg tidigare, jag vill inte ångra sakerna jag inte gjorde.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits