Jag trotsar

Efter allt påskgodis skriker nu kroppen efter godis! Men jag trotsar och äter lite mandlar istället. Jag. ska. klara. det.

Jag och C lunchade på café Panorama och råkade ut för värsta flopplunchen. Seriöst, jag skulle hellre ha ätit skolans gryta. Uää! Akta dig för Pasta indiana om du är där. Egentligen hade jag tänkt och ta fisk och potatis, men potatisen var precis slut, så det enda hon kunde erbjuda var raggmunk. Det är ju kanske inte den mest lyckade kombinationen.

Jag är sugen på att gå på bio, men jag vill inte så någon av filmerna som går nu. När kommer Factory Girl till Sverige?

F med partner kom på en värig sjätteplats på SM. Stort grattis till dem.

http://easter-bunny-rap.funnypart.com/ Haha, I like this one. Easter B!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits