Burr

Nu är det höst ute. Jag ska nog ta på mig stövlarna när jag går ut. Men jag älskar den här känslan, att vara varm inombords när det är lite kyligt ute.
 
Det blir ganska ensamt när alla jobbar och går i skolan. Därför gick jag till Daglivs Lätt & Läckert och satte mig och åt sushi samtidigt som jag tittade på folk. Det är egentligen rätt underhållande, speciellt när man sitter brevid några människor som man kan tjuvlyssna på. Det handlade om tjejer som strular med chefen och om bantning med mera. Jag satt även och skrev på mitt block vad jag ska packa ned.
Nu har jag ätit på tok för mycket knäckglass och suttit framför fyrkanten för länge. bästa att lägga fram sakerna som jag ska ta med mig, sedan funderar jag på ett spinningpass.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits