Ett litet steg för mänskligheten, ett stort för Cecilia

Idag hände det. Jag har länge varit otroligt trött på mitt hår, har försökt få långt hår i mitt 17 åriga liv, men det är fortfarande bara till axlarna. Därför bestämde jag mig för att ta till saxen och klippa. Klippa lugg. Nu är det gjort, och jag ser väldigt annorlunda ut. Enligt mig själv i alla fall. Men jag tänker inte berätta det för någon, det får se det när det nu blir.

En snuskis addade mig för någon månad sedan, ungefär såhär löd vår konversation.

Marcus: hej
Cecilia: Hej, vem är du?
Marcus: marcus, vem är du? ålder, bor?
Cecilia: Hur fick du tag på min msn? 17, Stockholm.
Marcus: minns inte riktigt.. camma?
Cecilia: nej
Marcus: Kåt?
Cecilia: Inte ett dugg.

Sen blockade jag honom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits