Överaskad på Hard Rock

Igår kväll gick jag till Vasastan för att träffa en vän, meningen var att vi skulle gå att äta. Antingen på Ciao Ciao eller Hard Rock Café. Det blev den sistnämda. När vi kommer in dit så visar det sig att hela gänget är samlat för att fira av mig. Snacka om söta! Jag blev bjuden på middag, och vi hade det mycket trevligt. Mycket kramande blev det kan jag säga.

Nu är jag död. Är jättetrött. Oftast brukar jag vara såhär trött när jag inte har ätit tillräkligt, men idag är det pga sömnbrist. Ändå fick jag för mig att gå till stan för att köpa något till min familj. Jag föreslog pappa att vi skulle köpa choklad eller något som alltid uppskattas. Han tyckte att det var en mindre bra idé. Så vi gick runt i massor med affärer och tittade på glasskålar mm. Mitt humör var inte direkt på topp. Men efter ett tag så säger han "Det är nog svårt att köpa en prydnadssak till några man inte vet har för smak". Jo, det har jag redan räknat ut... För ganska länge sedan. Tänker jag. "vi ska kanske köpa någon choklad eller nåt istället då".
-.-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits