Ryktet sprider sig...

Det som är riktigt bra när man städar sitt rum är att man hittar oftast mycket pengar. Pengar som man kanppt kom ihåg att man hade. När man tror att man är pank, så visar det sig att man har flera hundra euro liggandes. Kan komma väl till pass. Hoppas bara inte att det kommer ett bakåtsug från fönstret och suger ut mina sedlar som ligger på sängen. Det vore ju mindre kul.

En annan grej som jag funderat lite på är hur en gammal kompis som jag för övrigt inte umgås lägre med vet att jag ska till Paris snart. Vad jag vet har vi inga gemensamma kompisar längre, och funderar om personen kan ha läst här. Eller om den känner någon som läser här. Mina kompisar som jag umgås med nu vet (förhoppningsvis) inte om att jag har en blogg, och så får det nog vara ett tag till. För länge sedan skrev jag att på min msn att jag hade en blogg, men jag antar att de flesta har glömt det. Dessutom har  vissa vänner utbytts mot andra. Haha, nu låter det som om vänner är något man slänger och köper nya. Men när vissa inte visar sig vara den som man trodde så blir det nog så.

Nu ska jag ta och stryka lite (vilket betyder att jag lägger kläder på strykbrädan och efter en kvart visar det sig att det redan är strukna), leta skor i kartonger, pröva skor, med mera.

Snor den här från Ps blogg. Mycket underhllande om du frågar mig.

The Good, the Bad and the Bunny

THE GOOD WAY to say it: "Big"
THE BAD WAY to say it: "Fat"
THE BUNNY WAY to say it: "Salad intolerant"

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits