Joyeux Noël

God jul, Merry Christmas, Feliz NAvidad och allt vad det nu heter.
Jag och familjen har bestämt oss för att gå på midnattsmässa. Det blir första gången i mitt liv som jag går frivilligt på mässa överhuvud taget. Men då måste man lyckas hålla sig vaken också, så jag laddade precis med en kopp kaffe.
Julafton, hur har det varit då? Jo bra. Ingen hets, bara lugn. Vi har spelat spel, ätit och öppnat lite presenter. Visserligen är den magiska känslan borta, vem vakande inte jättetidigt för att titta på julklapparna som kommit dit under natten? Lillasyster sov till klockan 10, eller hon skulle ha sovit ännu längre om inte jag har öppnat hennes dörr och ropat god jul. Kalle Anka och hans vänner är dem samma. Maten likaså. Det enda som har förändrats är jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits