Juldagen

Jönssonligan är ingeting för mig, det har jag sett för många gånger.
Troligtvis planeras nyår hemma hos A för fullt. Temat kommer nog vara black and/or white. Frågan är vad det kommer vara för människor där. Aja, med en flaska champagne så blir det nog alltid roligt.

Idag är det juldagen. Varldens mest meningslösa dag? Då äter man ännu mer än på julafton och så har man inte speciellt mycket att göra. Men det som är bra är att det är tillåtet att snacka i telefon, det får man ju inte göra på julafton... Imorgon är det annandagen, en mycket bättre dag. Jag funderar på att vara ute på stan och spana på rean. Fast när det bara är 30% kan det vara. Tacka vet jag REA i N.Y.

Igår kväll var vi på julmässa. Det var första gången, och kanske inte den sista. En gång per år räcker absolut för mig men det var roligt att poröva på någonting nytt. Jag gillar att de pratar om ängeln Gabriel som gjorde MAria med barn. Hahahaha, tror folk på det. På rikitgt?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits