Nej

Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk. Till helgen ska jag festa järnet. Då tänker jag vara frisk. Idag känns det visserligen som om detta inte kommer ske. Vaknade efter typ 10,5 timmars sömn och var fortfarande trött. Sedan tryckte jag i mig gröt, även fast jag mådde illa och hade ont i magen. Till lunch var jag inte hungrig, det är onormalt för att vara mig. Och varje gång jag har ätit eller druckit något har jag mått illa. Whats wrong with me? Jag får ju inte bli sjuk här eftersom sjukkortet är borta. Jag hade tänkt göra stan idag, men det orkade jag inte. Så nu ligger jag här och tycker synd om mig själv. Och undrar om jag kommer kunna äta någon middag. Det är visserligen mousse au chocolat som serveras till efterrätt. Det kanske jag kan klämma, bara lite.
Dessutom har jag prov imorgon, ett prov som jag inte tänker göra.

Nu är första julklappen inhandlad. En flaska Baileys. Det kommer nog att uppskattas. Pappa är svårast att köpa till. M föreslog någon slags alkohol. Sure, vin kan jag alltid köpa, men vad för märke, årgång, druva, land?! Noll koll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits