Oregelbundna

Under lov har min familj minst sagt oregelbundna mattider. Eller när vi är hemma iaf. När vi är hos farmor och farfar är det bestämda tider som gäller. Lunch kl 12, mellis kl 16 och middag 19. Punkt slut.
Men hemma i Stockholm äter vi när vi vill. Nu äter jag lunch tillsammans med lillasyster som äter frukost.
Igår när jag kom hem åt pappa sin lunch(?) klockan 17, jag åt middag vi 18 tiden. Och så fortsätter det....

Idag klockan tre ska jag gå på poweryoga. Jag passar påatt göra saker som jag saknat här. Typ som att äta vad och när jag vill, komma hem när jag vill, utan att ha någon plikt att rapportera  vad jag ska göra och när jag kommer hem. Men jag saknar ändå att ha möjlighet att gå ut och dansa på någon nattklubb och allt som finns att göra i PAris. Men, vad fasen. Jag är hemma nu och njuter av det.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits