Tillbaka!

Jag är hemma. Ljusen är tända, George Michaels Last Christmans spelas, nötter knäcks och Hampus har blivit tjock. Allt är underbart och jag är så glad över att vara hemma.

På flyget så var vi sammanlagt sju tjejer från SSP. J och L åkte hem för gott, vilket var synd. Jag började tycka om L och hade gärna lärt känna henne bättre. Fast det kommer nya männsikro nästa termin. Flyget var som vanligt ganska fullt, så jag fick min biljett förns vid gaten. Mina flaskor hade som hade med mig hade inte spruckit iaf, det hade varit olyckligt. Sven Melander var där och väntade på sin dotter, han är bäst i Sällskapsresan. Jag och Cs skrattar alltid när någon av oss säger ordet invalido.

Nu ska jag koka te, äta fil och apelsin och vörtbröd med bregott och ost på. Mums!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits