Trött

Gud vad trött jag blev nu. Ska iväg till Sergel och se en film, sen ska jag + kompis ta en fika och snacka igenom några månader som vi har missat av varandras liv. Men grejjen är det att jag blev så sjukt trött helt plötsligt. Tog precis en kopp kaffe som borde få mig att piggna till, det blir min tredje idag, ska jag ta ytterligare en?
Det borde inte vara pga sömnbrist, utan antagligen pga sockerberoende. Idag är första dagen på typ två veckor som jag inte äter kakor/choklad/godis/glass/bullar. Min kropp skriker efter sött. Men det får den förns på nyårsafton. Kom igen, fyra dagar ska jag väll kunna hålla mig?

Skorna köptes iaf, de är lite för små dock. Jag hoppades på att mina fötter skulle krympa några millimeter under natten, men det gjorde dem dessvärre icke. Men jag kan ha dem, och de är underbara!
Jag har även käkat sushi, mums! Det var riktigt länge sedan. Det borde jag göra oftare, men 15 euro för 8 bitar. Nej tack! Syrran och jag har även vaccinerat oss mot livmoderhals cancer. En sak mindre att dö av. Nej nu ska jag väll ta och sticka, orkar knappast gå. Ska ta min kära buss, eller tunnelbana.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits