Lång dag

Uuä på torsdagar slutar jag kl 17.00 och den sista lektionen är två timmar biologi, fy fasen säjer jag bara... Fast när man ska diskutera celler så sitter jag de andra tjejerna och fredrik och pratar om ytliga saker, hehe.
Jag och några andra planerar roliga alla hjärtansdag rimm! Rimma är väl kanske inte det man brukar göra, men som P säjer, rimma is the schiiit and I do agree.
Nu sitter jag och knarkar hallon, är sjukt hunrig, halva middagen står och kokar på spisen, resten ligger i fiskdisken på ICA.
Appropå affärer, jag blir sjukt irriterad när mormor jämför riskakornas pris på olika affärer, fast idag var jag lika dan. Coop hade någon kampanj med frukt för 8 kr/kg så jag gick och köpte ett äpple och självklart så slog han int att de kostade 19 kr/kg. Fine det blir 2.50 istället för 1 kr. Men vad är det nu som är så störande med det kan man undra. Jo, det är inte att jag är snål eller så, en krona hit eller dit gör ju ingenting, men det som irriterar mig är att Coop 150% mer än vad de borde tjäna på det äpplet, det är något som stör mig. Haha, jag vet jag är knäpp i huvudet!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits