Östra mot Norra

Det blev inget konstprov idag på idrotten, inställt. Trist när man har pluggat, dessutom kunde jag fått en sovmorgon... Aja.
Idag var det dock basketmatch mot Östra som var på hemmaplan. Så jag, P, F och A pallrade oss dit, jag var rädd för att se personer som jag inte ville se. Och mycket riktigt, eller de var inte så farliga att se, så det gjorde inget. Snygg-V sågs också till, som för övrigt inte var speciellt snygg längre. Eller han såg typ ut som han alltid har gjort, vilket gjorde honom tråkig.
Norra vann iaf. Moahaha. Vänta bara, nästa gång de kommer till vår skola ska vi har världens hejjarklack. Så det så. Efter ett par för många Geishachoklader ska jag nu ta en snabb promenad. Sen blir det till och städa lite och plugga. Gaaah, jag längtar till lovet!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits