Vart tog veckan vägen?

Oj, den här veckan har gått väldigt snabbt, helt plötsligt är det fredag.
Jag känner för att gå på bio, Linas kvällsbok ska tydligen har premiär idag tror jag...
Nu har jag suttit hemma sen kl fyra för att vänta på en snickare som inte dyker upp, tror han inte att jag faktiskt har bättre saker för mig?! Irriterande.
Förövrigt har väl inget speciellt hänt, vi hade biologiprov igår och jag tror att det gick helt okej. Men jag känner för att gå ut och spendera pengar, hehe. På kläder, smink, och annat krafs.
Nästa vecka åker mamma till Oman, och ja, jag är avundsjuk. Tänk, en veckas semester som räknas som jobb, det är inte dåligt det.
Nästa vecka planerar jag en liten fiesta som P säjer, fast hon uttalar det lite ryskt, haha. Måste snacka lite med de andra. Då jävlar ^^

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits