Älvsjömässan

Eftermiddagen spenderades på älvsjömässan, bland massor med inredningsprylar. Jag tycker att inredning är väldigt roligt, men jag är inte så bra på det, än. Jag behöver nog öva lite. Mitt rum hemma hos mamma är väldigt fint, vitt med några blåa och silvriga detljer. Det är jag väldigt nöjd med, men det är tack vare mamma som det är så fint, hon är inredningsintresserad.
Hos pappa är det lite tomt... Det tar nog längre än vad man tror att fylla ett rum, det är ju faktiskt inte bara att gå ut och handla. För inte så länge sedan så köpte jag en söt blomma, men jag vet inte vad jag gör för fel, alla mina blommor hatar mig. Anyway i början ville jag inreda det marint hos pappa, men nu vet jag inte riktigt. Pappas systers lägenhet är coolt inredd, det var så jag ville ha mitt rum, men tja vart ska jag hitta allt det fina?! På mässan såg jag massor med fina prylar som dessutom var bliiligt, det var ju iofs inköpspris så... Får be Mona köpe in saker till mig. Eller nåt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits