Apelsiner, och gitarr

Jag och L åkte iaf till myrorna, men de hade tyvärr inget speciellt där. Fast hon hittade iaf ett par fulsnygga vita solglasögon. Jag har Mormors systers solglasögon, de är fula  om något ^^
Idag har jag tagit det lugnt, kanske lite för lugnt. Dagen började med att jag gick upp och köpte frallor på vivio, sedan åt jag, familjen och kompis en god brunch. Sedan gick jag till pappa för att gå vidare och handla grönsaker till kaninerna. Pappa är för övrigt i Frankrike nu, om tåget från paris inte knölade, han missade flyget nämligen X)
Sen har jag inte gjort så mycket mer, haha. Tagit ett bad och ätit apelsiner. Jag ska fortsätta min lugna dag med en promenad i kylan. En lång sådan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits