Dipp

Usch, jag hatar när jag får humördippar. (då humöret sjunker och man känner sig allmänt värdelös och irriterad) Fattar inte varför... Dagen som har varit så bra. Igår kväll var jag allmänt rastlös, så jag ringde L och frågade om hon ville hitta på något. Så då åkt jag hem till henne, där vi hade det roligt tillsammans. Vårt gitarrspel är bäst!  Hur som helst så sov jag över där. Hehe, jag gillar deras lägenhet, jag känner mig typ hemma där XD
Sedan bestämde jag mig för att gå förbi konditoriet och köpa en selma till mormor. Hon belv jätteglad när jag kom, så jag stannade där på lunch. Det bar även av till Stadsmissionen, men jag hittade ingenting där idag. Letar efter några snygga blusar i lite olika färger, men jag hittade bara en i en lite läskig gul färg, så jag vågade inte köpa den. Nästa gång får jag åka till myrorna i Ropsten då ska L med.  Vet inte om jag skrivit det, men jag hittade väldigt fina stövlar där, i skinn för 60 pix.
Hade tänk att gå på friskis, men de har visst inte några pass som passade mig på lördagseftermiddagar.
Aja, dax att sluta skriva, känner mig på lite bättre humör nu. Jag har massor att göra så nu får jag inte sitta här så länge.

I had a vision I could turn you right
A stupid mission and a lethal fight
I should have seen it when my hope was new
My heart is black and my body is blue

And I'm losing my favourite game
You're losing your mind again

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits