Grattis

Idag fyller min farfar år, 76. Grattis <3

Igår när jag var på vivo stod jag och bläddrade i lite tidningar, och när jag bläddrar i veckorevyn så blir jag riktigt förvånad. Vem får jag se om inte Lpå en hel sida i tindningen!?!  Självklar ringde jag henne direkt, och hon visst inte om det, så hon blev riktigt glad.
Hon vann tävlingen och får därför pryda mers reklam. Grattis gumman!

S kom även hem igår från Dubai, och hon hade världens finaste väskaaaaaaaaa. Jag ska också ha en sån, fast en brun. Så det så.
Bussarna till fjällen gick igår, ångrar självkart att jag inte åkte med. Men jag har jättemycket engelska och matte att ta igen efter min ledighet.
Fick även veta att jag måste spela alternativt sjung upp något för att få MVG på musiken. J fick MVG utan att ha spelat upp, konstigt då hon är typ helt och hållet tondöv och sjunger jättefalskt. Men ja ä inte bittär. för jag ska öva, öva och öva och också få MVG, så det så.
Appropå betyg så kommer jag få göra nationella i vår, men även där har jag chans att få MVG, så det känns bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits