Ingen träning (?) Inget second hand och ingen veterinär

Nej fy dagen blir inte alls som jag tänkt mig.
Mamma ringde idag under fysiken och sa att det inte fanns några veterinärtider förens imorgon, så vi får snällt vänta, tackars Hampus! Då försökte jag istället få tag på L för å höra om vi inte skulle åka till myrornas, men med 1,45 kr på mobilen kommer man inte så långt. så jag skickade ett sms, men hon har inte svarat, så då blev det inte av... Därefter tänkte jag utnyttja mitt SATS kort, men fasen, friskis är ju bättre. Sats har inte alls lika många gympapass som dem... Aja, vi får väl se hur jag gör. Nu ska jag lägga mig och vila ett tag, det blev ingen tidig kväll igår, och det känner jag av idag.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

ajdå---


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits