Klagobloggen

Yes box. Jag har märkt att jag oftast skriver här när jag är irriterad, ledsen, stressad osv. Men den som inte vill läsa skit behöver inte, och tur är väl det.
Nu tänkte jag klaga på att jag har massor med engelska glosor som jag ska lära mig. Carro är den som är bäst på att förhöra mig men hon är på träning nu.
Appropå träning så var jag på medelpasset idag, och shit jag har fortfarande bra kondition, och tack vare detta blev jag peppad till att träna. Ska använda mitt Sats kort, sen måste jag ringa E och säja att vi ska börja träna tillsammans, iofs tränar hon ju ganska mycket, men det är ju bra att ha en träningskompis.
Okej, dax att sluta snacka skit.

Citat från i fredags;
S: ..Men han var värsta störd, hade typ 2 personer inuti sig.
Jag: Vadå, var han schizofren?
S: Nej han var typ arkitekt eller nåt.
Hahahahahaha, det roligaste var att hon inte fattade vad vi skrattade åt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits