Oh shit

Måste jag tänka så mycket, nästan hela tiden?!?!?! You are on my mind all the time...
E skulle höra av sig idag, ev skulle vi på någon fest men hon har fortfarande inte ringt. I och för sig så vore det bäst om jag stannar hemma och pluggar. Har jäääääätte mycket att göra. Tyvärr.  Men enligt Ipod-quizet så skulle min helg vara ganska bra, om jag inte minns helt fel.
Idag hann jag göra det som jag inte gjorde igår, nämligen att gå på stan. Min fina blus från Indiska byttes till en större storlek, och jag hade tur! Sista storleken tog jag. Jag har verkligen inte varit på stan och shoppat på jättelänge, så jag blev mycket insprierad av att gå ut idag. Trots att jag hade fett hår och såg allmänt skabbig ut, då brukar jag i vanliga fall bara bli deprimerad på stan men inte idag.
Jag har fortfarande inte haft snöbollskrig eller åkt pulka. S k a n d a l .

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits