Skolk

Yes, idag är första riktiga dagen så jag skolkar ifrån skolan. Orkade inte med att misslyckas på provet. Så jag har tagit en promenad köpt en glass, traskat bland turisterna på Västerlånggatan. Mina ögonlock var snullna, så jag såg ut som ett missfoster.
Men jag är iaf sjukamäld, pappa fick ringa, det är ju det minsta han kan göra. Idag, men inga fler dagar, får egentligen dåligt samvete, men....
När jag skulle ta hissen upp mötte jag en (hrm snygg) kille i trapphuset, han var tydligen nyinflyttad så jag visade honom hur man hittade till hans våning, när jag flyttade inte här tyckte jag också att allt kändes som långa labyrinter.
Snart ska jag plugga så att jag får bra betyg på biologin.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits