Wow, jag är engelska handikappad

Jag har blivit en seriös bloggare >.< Det trodde jag aldrig.
Idag var det måndag, blä. Första lektionen var gympa, så jag släpade på mina tunga böcker till skolan. Dessutom gick jag upp, hör och häpna(!) kl halv 7. Shit. Bara därför ska jag gå och lägga mig snart, jag är sjukt trött. Sömnbrist sen i helgen och förra veckan. Vi fick bestämma vad vi ville göra på idrottsdagen, det blev yoga för min del.
Efter en lång lunch och en tråkig Marianne lektion så var det engelska prov. Seriöst, jag är engelska handikappad, jag har trots allt alltid haft ganska enkelt för mig i skolan, men nu förstår jag dem som har svårt, jag kännde lixom hur minnet slipprade ut genom ena örat. Fast efter en syunds tänkade gick det nog helt okej i alla fall.

När jag sitter och gör min fysikläxa får jag ett medelande på msn från en klasskompis, han raggade typ på mig, stackarn jag svarade inte. Hade iofs min status på upptagen så vad kan han förvänta sig. Dessutom så loggade han ut efter ett par minuter. Poor guy, jag ska låsas som inget imorgon så att han inte skäms. Det är kanske bäst så...(?)

Imorgon hade jag och L planerat att åka till Myrorna, men Hampus har ont i benet, stödjer kanppt på det så det blir veterinären för vår del imorgon. Hoppas inte att det är något allvarligt. Dax att ge honom lite mat kanske. Sen -> straight to bed!
Godnatt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits