070707

Är det visst idag. Märkvärdigt? Mja det vet jag inte, men bara för att få en bra rubrik så väljer jag den.

Idag har jag och mamma gjort stan. Jag fyndade en snygg brun kappa på 50% som jag ska ha till hösten. Funderar även på att köpa en brun skinnväska (ev svart, men antagligen brun) från Åhléns. Jag har inte köpt någon ny väska å väldigt länge... Eller jo jag fick iofs en tygkasse från Marc Jacobs av syster i New York men den har jag inte köpt själv. Dessutom är den ganska stor, lite för stor för att släpa på bara sådär, men när man ska till yogan, stranden eller har något mer att bära på är den väldigt bra.

Imorgon ska jag ringa till lite vänner, ev åker jag till landet. L måste jag få tag på eftersom hon åker till Japan på måndag eller tisdag för att modella i sex hela veckor.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits