Kiss i duschen?!

Usch, nyss när jag stod i duschen så tittar jag ner i badkaret och ser att det som rinner ner i avloppet är gult. Fan kissar jag på mig eller vad är frågan? Men nää, det var varmvattnet som var gult. Jag blev äcklad, hoppade ur och sköljde ur håret i kallvatten i handfatet.

Något som är gult som jag dock skulle vilja ha nu är lite sol. Sist min hy fick lite sol på sig var i New York. Här är det mulet, i Frankrike var det mulet. Och jag har endast badat en gång i år. Skandal.

Igår när jag var förbi Gröndal en snabbis sprang jag upp till L och dumpade lite färdlektyr, vägde säkert flera kilo. Önskade trevlig resa och grattis i förskott, sen lät jag henne packa ifred.

Nu ringde jag A, men hin var inte hemma. Fan vart är alla?! Nu när jag är hemma vill jag också att alla andra ska vara det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits