High School

Igår hade jag och C ett high school marathon typ. Eller ni vet alla dessa filmer som utspelar sig där. De är oftast väldigt underhållande, varesig man vill erkänna det eller inte. Man kan till exempel gå ifrån några minuter och bre en smörgås, hämta glass, gå på toa utan att missa något. För om det hade varit i en spännande deckare så hade jag blivit för förvirrad. Antagligen eftersom att jag gick bort när de visar den viktigast scenen för att man ska förstå något.

Men det är samtidigt med lite irritation som jag sätterpå en sådan film, då innehållet alltid är det samma. Tjejerna är antingen jättesnygga eller jättefula. Killarna är oftast otroligt snygga, till och med nörden.
När jag började gymnasiet hoppades jag nästan lite på att det skulle utspela sig lite mer drama. Jag tror att även fler än jag hade trott det, därför kom jag och några andra på Laguna Real. Eller vi trodde att Laguna Real skulle komma av sig självt med tiden. Men icke...

Sedan när jag sitter och funderar lite så kommer jag på vad det närmsta L R jag har kommit. I sjunde klass. Tjejerna snackade skit bakom varandras ryggar och alla var allmänt omogna. För det är väll egentligen så det är på high school filmer..? Förutom att jag (huvudpersonen) inte få kyssa skolans hetaste kille i slutet.image16
Ett får som jag tog foto på i Frankrike. Även om den är bunden så hade den det inte så hemskt trots allt :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits