Skolavslutning

Ja, nu är jag klar med ettan! Förra året vid den här tiden gick jag ut med högsta betyg, men var jag lycklig? Svar nej.
Nu har jag istället kanske inte bra betyg, men jag mår så mycket bättre och det är huvudsaken. Mitt år på "laguna" Real har gett mig nya kompisar som jag håller kärt, och jag har fått testa på att gå i en stor gammal skola, som jag har velat.

Men nu får jag ta farväl av alla, för snart kommer ett nytt kapitel i mitt liv, läskigt men otroligt roligt.

Okej, nu lägger jag av med mitt tårdrypande lilla farväl-tal(hur stavar man?).

Ikväll bär det iväg till mitt landställe med kompisarna, tror att det kommer bli jäkligt kul. Vodkan ska hämtas på ******-plan så det löste sig tillslut. Hihi, busigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits