21/3

Idag har jag bara varit på en lektion, hade iofs endast två stycken men jag "skulle till doktorn" på den sista, eller det var faktiskt sant, bara det att jag skulle dit två timmar senare. Så jag tog en tur på stan, och shit vad många "uteliggare" det har kommit. Helt plötsligt, pang! Men det måste vara något öststatsgäng eller något. Ursäkt mina fördomar, men hallå, lite konstigt att många av dem inte ens kan prata svenska.
Jag ska ge mig ut påjakt efter de riktiga uteliggarna och ge dem hamburgare. Så det så.

Nu blir det en promenad, sedan plugg inför Biologiprovet.
Det vanliga lilla gänget dragit sig ur fredagens äventyr. Jäkla tråkmånsar, fattar lixom inte problemet. Vi planerar även fast vi mycket hellre skulle göra spontana saker så att dem ska kunna följa med. But in the end, så drar de sig ur ändå. De får bli
dagens papperskog. Hah!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits