27/3

Haha, typ var och varannat inlägg börjar med idag blablabla. Därför tänker jag försöka skriva annorlunda, iaf denna gång.

Idag...Bah! Det går ju inte! Idag blir liksom bäst. Fysikprovet är iaf avklarat, det gick ganska bra tror jag. Nu ska jag börja plugga inför matteprovet som är nästa vecka. Jag fick G på förra provet, G! Skitdåligt, iaf för mig. Tror nog att jag aldrig har fått G tidigare på ett matteprov, så det får vara det sista. I alla fall i den här kursen.

Efter utvecklingsamtalen gick jag och A en liten sväng på stan. Jag hade på mig min nya klänning från Topshop. Den är jättekort, men väldigt fin! Snart ska jag ta en promenad i solskenet. Sen får vi se om jag orkar göra något mer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits