Ännu ett inlägg borta

Yes, jag skrev ett igår, men det har inte blivit publicerat, störand.
Hmm i fredagsmorse var jag på en låång promenad på djurgården, det stora varvet. Trevligt sällskap, skvaller, många steg gådda (fel svenska) och kalorier som blivit återuppätna i form av kanelbullar. Nice. Sen var det något om att jag vunnit 50 spänn på en trisslott, som jag ska köpa nagelack för. Antingen neonrosa eller silver. Vi får se.

Idag/ikväll trodde jag att jag och en kompis skulle umgås, men tydligen inte. Aja orkar inte ringa och jaga denna, skickat ett sms iaf...

Och imöra blir det fika with the girls. L har dock inte svarat på mitt medelande, men vi blir minst tre stycken. Förhoppingsvis alla fem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits