Är det en vanlig dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är H:s födelsedag hurra hurra hurra!

Och det betyder att det är två månader kvar tills att jag fyller 17. Hjälp.
Idag har jag och L poweryogat och varit i (hör och häpna!) Kista galleria, inte ofta jag är där... Men jag tror nog inte att jag återvänder på ett tag. Ett uruselt band spelade någon iranskfolkmusik, ljudet var jättehögt och det studsade runt i hela varuhuset. Båda jag och L hade energibrist och var allmänt trötta så vi stack därifrån efter endast ett litet tag.
Just nu sitter jag och väntar på att LS ska skicka en låt till mig så jag kan lyssna medan jag pluggar engelska, dricker svartvinbärste och surfar lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits