Glammigt?

Igår kväll såg jag (äntligen) Djvulen bär Prada. Jag måste nog säga att jag tycker om boken bättre... Hur som helst så vill jag också, iaf ibland springa omkring i högklackat och fina kläder. Och jag är mer och mer på att flyttan till Paris över ett år. Vi får se vad som händer, fortsätting följer...
Jag och en viss person har iaf bestämt att vi ska ha en fräschvecka när skolan börjar, vi ska vara mycket fräschare och snyggare än alla andra. Jag slår vad om att jag kommer orka i två dagar, sen kommer jags krita i vad mascara och allt sådant heter.

Nu ska jag ta och borsta klart tänderna, sedan ska jag och A ta en powewalk på djurgården. Äntligen kommer jag bort från trista Kungsholmen, haha. Men nej, det blir inga högklackade skor, utan toligtvis gummistövlar, bara för att det är så slaskigt ute. Hoppas verkligen inte att jag träffar någon. ^^

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits