Lika omogen som tidigare

Haha! När jag var påväg till Åhléns för att träffa L så möter jag C med fjortisvänner. Och jag ser att hon har sett mig, ändå totalignorerar hon mig, trots att vi passerar typ någon meter ifrån varandra. Men jag bryr mig inte, lite kul bara att se hur lite hon har förändrats, lika omogen som tidigare alltså. Fast hennes morsa är ju lika dan, så fort hon ser mig eller mamma så "springer" (vaggar) hon därifrån.
Det är egentligen lite typiskt, jag hade tänkt ta mina solglasögon, dels för att vara snygg, dels för att inte bli bländad och dels för att inte träffa någon som jag inte ville träffa. Aja, sluttjatat!

Nu har jag iaf pluggat lite matte, duktig Cecilia. En grej som jag dck inte har hunnit göra är att ta ut H, men han klarar sig, det får bli imorgon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits